Με μια τεράστια γκάμα από πάνω από 100 μουσεία, μεγάλα ανάκτορα και θρυλικά πολιτιστικά ιδρύματα, η Βιέννη —η πολιτιστική πρωτεύουσα της Ευρώπης, διάσημη εδώ και καιρό για την ιστορική της ομορφιά— βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της προοδευτικής εξωστρεφούς σκέψης.
Σε μια προσπάθεια να εμπνεύσει την επόμενη γενιά ταξιδιωτών να επισκεφτεί τη σαγηνευτική πολιτιστική πρωτεύουσα της Αυστρίας, το Vienna Tourist Board ξεκίνησε μια νέα εκστρατεία μάρκετινγκ που ονομάζεται UnArtificial Art και ζητά από τους θεατές να ψάξουν λίγο βαθύτερα και να ανακαλύψουν εκ νέου μερικά από τα πιο εμβληματικά αριστουργήματα της πόλης. Χρησιμοποιώντας τεχνητή νοημοσύνη (AI), μερικά από τα πιο διάσημα έργα τέχνης της χώρας έχουν αναδημιουργηθεί για να συμπεριλάβουν το αγαπημένο κατοικίδιο ζώο AI-Augmented Cats σε μια προσπάθεια να υπενθυμίσουν στους θεατές να διασκεδάσουν λίγη ώρα, αφιερώνοντας επίσης λίγο χρόνο για να δουν και εκτίμησουν την «τέχνη πίσω από την τέχνη».
«Η καμπάνια στοχεύει να δείξει ότι η τέχνη της τεχνητής νοημοσύνης είναι δυνατή μόνο επειδή ένας αλγόριθμος αναφέρεται σε πραγματικά έργα που έγιναν από πραγματικούς ανθρώπους και αυτά τα πρωτότυπα μπορούν συχνά να τα δει κανείς μόνο στη Βιέννη», δήλωσε στο ARTnews ο Norbert Kettner, Διευθύνων Σύμβουλος του Vienna Tourist Board.